Project omschrijving

Evangelische Omroep (EO)

kennissessie over SEO

EO homepage screenshot

inleiding

De Evangelische Omroep (EO) is een Nederlandse publieke omroep met een evangeliserende inslag. De EO houdt zich naast radio en televisie ook bezig online magazines en het uitgeven van tijdschriften.

opdrachtgever

EO logo

de opdracht

“Wij zoeken een onafhankelijke partij die samen met ons kan nadenken over de SEO-strategie van de EO.”

onze oplossing

Wij hebben een kennissessie gehouden bij de EO in Hilversum. Hierin heeft ons team een analyse gepresenteerd over de huidige (online) positie van de EO. Vervolgens zijn we actief in gesprek gegaan met verschillende EO-medewerkers om zo samen te brainstormen over de online mogelijkheden voor de EO. In één middag kwamen we tot inzichten die we direct hebben vertaald naar heldere vervolgstappen.

Analyse van de online marktpositie

Presentatie over de voordelen van SEO

Uitgebreide brainstormsessie

Advies voor vervolgstappen