Brainstormsessie

Met een brainstormsessie ontdekken we samen met jou wat jouw organisatie uniek maakt, en achterhalen we wat de drijfveren, missie en doelen van je organisatie zijn.

Brainstormsessie

In de online wereld is de concurrentie gigantisch. Hoe zorg je er voor dat klanten dan voor jou kiezen en niet voor je concurrent? Dat doe je door de unieke kwaliteiten van jouw organisatie te benadrukken. Maar hoe weet je wat jouw unieke kwaliteit is? Dat achterhalen we samen met een brainstormsessie.

Wat is een brainstormsessie?
Een brainstormsessie is de perfecte manier om erachter te komen wat jouw organisatie uniek maakt. In een brainstormsessie achterhalen we samen met jou wat de drijfveren, missie en doelen van je organisatie zijn. Ook bespreken we de sterke en minder sterke punten van je organisatie. Op basis hiervan kunnen we jouw organisatie voorzien van een uniek verhaal waarin het onderscheidend vermogen van jouw bedrijf wordt benadrukt.

Tijdens een brainstormsessie vertalen we jouw missie en doelstellingen tot een gestructureerd plan met een uniek verhaal

August, initiatiefnemer Web-kings.nl

De opbouw

Een brainstormsessie bestaat uit de volgende onderdelen:

Merkidentiteit

Je wil dat klanten jouw merk herkennen bij elke online uiting die je doet als organisatie. Het is daarom belangrijk een goede merkidentiteit te formuleren waarin jouw unieke kwaliteit naar voren komt.

We starten met een kick-off waarin we de merkidentiteit van jouw organisatie formuleren. Dat doen we door antwoorden te vinden op vragen als: waar staat de organisatie voor? Wat is de missie? Wie wil je bereiken, en met welke kanalen doe je dat? Samen vinden we jouw unieke verhaal.

Plan van aanpak

We bekijken samen hoe de markt waarin jouw organisatie actief is eruit ziet. We achterhalen jouw positie in het online speelveld en onderzoeken met verschillende interactieve technieken wat jouw organisatie onderscheidend en geloofwaardig maakt in de ogen van de doelgroep.

Door de online kennis van ons team te combineren met jouw kennis van de markt creëren we samen een effectief plan van aanpak.

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

Of heb je een andere vraag of opmerking?
We zitten voor je klaar. Neem contact met ons op via e-mail, telefoon of via dit formulier.