business case het faire oosten

Case: Het Faire Oosten

21 oktober 2019
(Laatste update:
5 mei 2021)
Leestijd: 2 minuten
Auteur: August

Het Faire Oosten is een bekende conceptstore in Amsterdam-Oost die zich richt op producten van duurzame makers, merken en initiatieven. HFO bestaat inmiddels 5 jaar en wilde de website graag een nieuwe uitstraling geven. Ook zochten ze een manier om de website gemakkelijker te kunnen onderhouden. Wij hebben een compleet nieuwe WordPress website ontwikkeld met een inspirerende Instagram webfeed en een geïntegreerde webshop voor giftcards. 

Nieuwe website

We hebben de nieuwe website van Het Faire Oosten ontworpen en gebouwd in WordPress. Het WordPress CMS is flexibel in te richten, gemakkelijk te onderhouden, en gebruiksvriendelijk. Zo kunnen werknemers van HFO gemakkelijk zelf nieuwe producten en teksten toevoegen op de website. Het Faire Oosten heeft ook een eigen blog. Het publiceren van artikelen is met WordPress een eitje.

Giftcard shop

Een webshop is anno 2019 niet compleet zonder de optie voor een giftcard. Wij hebben de webwinkel zo opgezet dat website bezoekers snel en veilig een cadeaukaart kunnen kopen. Ook vind je in de webstore een duidelijk overzicht van alle merken en producten die Het Faire Oosten verkoopt.

gift card het faire oosten

Instagram webfeed

De verbinding tussen sociale media en je website is essentieel, zeker als je bedrijf inspeelt op duurzame producten en lifestyle. Het Faire Oosten deelt graag inspiratie via Instagram, en daarom hebben we een overzichtelijke koppeling gemaakt tussen de website en de Instagram pagina. Zo is inspiratie altijd binnen handbereik voor bezoekers.

Instagram feed

De nieuwe website van Het Faire Oosten lanceert zeer binnenkort. Houd de huidige website van Het Faire Oosten in de gaten voor updates!

× Hoe kan ik je helpen?